- Převzetí zboží stvrzuje kupující podpisem na průvodním dokladu. Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím při objednání v objednávkovém formuláři. Kupující je vlastníkem zboží po zaplacení kupní ceny, tímto okamžikem přechází na kupujícího i nebezpečí škody na zboží.Při dodání zboží je nutno balík důkladně zkontrolovat a případné zjištění narušení obalu či krabice ihned ohlásit přepravci a zjištění zapsat do přepravního protokolu ( převzato s výhradami ) Jinak nebude možné reklamaci na poškozené zboží přijmout.
- V případě nedoručitelnosti zásilky bude kupujícímu vrácena kupní cena. Prodávající není povinen vrátit částku za vynaložené poplatky související s odesláním zboží.
- Kupující má právo od kupní smlouvy odstoupit bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí. Zboží v neporušeném stavu vrátit na adresu prodávajícího. Do zásilky s vráceným zbožím vloží kupující zároveň veškeré listiny, které mu byly předány v rámci vyřízení objednávky.
- Pokud kupující při objednání zboží zvolí platbu předem na účet prodejce, zavazuje se uhradit celkovou cenu objednávky do 3 dnů od její realizace. Pokud prodejce v této lhůtě neobdrží úhradu na svůj účet, bude objednávka prodejcem zrušena pokud nebude dohoda stanovena v jiném znění.
- V souvislosti s uplatněním práva na odstoupení od kupní smlouvy je kupující povinen vrátit zboží prodávajícímu nepoškozené, zabalené a chráněné proti poškození při přepravě stejným způsobem, jako bylo při dodání. Zboží poškozené či ve stavu znemožňujícím či ztěžujícím jeho další prodej není prodávající povinen přijmout a nenastávají účinky odstoupení od smlouvy. Vrácené zboží není kupující oprávněn zasílat prodávajícímu zpět na dobírku, náklady na vrácení zboží nese kupující. Při platném odstoupení od smlouvy vrátí prodávající kupujícímu zaplacenou kupní cenu zboží v nejkratší možné lhůtě a to do 30 dnů. Prodávající není povinen vrátit částku za vynaložené poplatky související s odesláním zboží.
Reklamační řád
Vyřizování reklamací podléhá ustanovením následujících právních norem:
- Zákon 634/1992 Sb. ze dne 16. prosince 1992 o ochraně spotřebitele
- Občanský zákoník ODDÍL ČTVRTÝ - Zvláštní ustanovení o prodeji zboží v obchodě
Prodejce zboží: HAIRTEC PLUS s.r.o. , Smetanovo nábřeží 10, 690 02 Břeclav , IČO:01409433 DIČ:CZ01409433, Společnost je zapsána v obchodním rejstříku, vedeném Krajským soudem v Brně.
Kupující podá reklamaci jedním z uvedených způsobů:
- E-mailem na adresu hairtec@email.cz
- Telefonicky na telefonní číslo: +420 774 28 90 34
- Poštou zasláním reklamace na adresu: HAIRTEC PLUS s.r.o., Smetanovo nábřeží 10, 690 02 Břeclav
-
- Každá reklamace musí obsahovat:
- číslo objednávky
- popis zjištěných závad a jejich projevů, fotografie
- Prodávající rozhodne o reklamaci nejpozději do 30 pracovních dnů a vyrozumí kupujícího elektronickou poštou, nebo telefonicky, pokud se s kupujícím nedohodne jinak.
- Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 60 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě.